نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

متقاضیان صدور بیمه و بهره مندی از خدمات متنوع بیمه ای، ساکن در شرق تهران به راحتی می توانند با مراجعه و یا برقراری تماس با نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران از تمامی خدمات بیمه ایران استفاده نمایند. این روزها به دلیل گستردگی مناطق در شهر تهران و ترافیک همیشگی، استفاده از خدمات سایر مناطق زمان بر شده است. لذا بهتر آن است که از خدمات بیمه ای که توسط نمایندگی های محدوده ست ما ارائه می شوند، بهره ببریم.

 

نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

 



 

خدمات بیمه ایران

خدمات بیمه ایران که مشترکین بیمه ایران می توانند از آنها بهره مند گردند، شامل : بیمه عمر ، بیمه بدنه ، شخص ثالث ، بیمه مسئولیت ، باربری، زلزله، بیمه مسافرتی ، درمان تکمیلی، مسئولیت کارفرما ساختمانی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان، بیمه حوادث، بیمه بازنشستگی، بیمه ن خانه دار، مدیران، ورزشکاران و مراکز ورزشی و. می باشند.

با توجه به گستردگی شبکه و خدمات رسانی  بیمه ایران، شهروندان محترم تحت پوشش بیمه ایران درتمامی مناطق تهران می توانند با هر یک از نمایندگی های بیمه ایران یا نمایندگی پورفرد- کد 4576  تماس حاصل نمایند . تا از خدمات بیمه ایران بهره مند گردند و در مواقع نیاز مشاورین نماینده بیمه مورد اطمینان خود را در هر منطقه از تهران به صورت حضوری در کنار خود داشته باشند.

پوشش دهی مناطق توسط نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

ساکنین محترم مناطق شرق تهران در هر کجای منطقه شرق  مانند : تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک اميد،شهرک زيتون، پيروزي، گرگان، وحيديه، کالاد، شمس‌آباد، حکيميه، نيروي هوايي، نظام آباد، مجيديه، حشمتيه، منصورآباد , سيد خندان, سهروردي شمالي جنوبي, عباس آباد, مطهري, مفتح, هفت تير, پاليزي, آپادانا , هويزه , شريعتي باشند براحتی می توانند با یک تماس و یا با مراجعه به هر کدام از نمایندگی ها از مشاوره و دریافت راهنمایی مورد نیاز درباره خدمات بسیار بیمه ایران بهره مند گردند.

مناطق شرق تهران دارای نمایندگی بیمه ایران

بیمه ایران تلاش داشته است جهت رفاه و دسترسی آسان تر مشترکین خود در تمامی شهرها ، مناطق و محله های ایران نمایندگان خود را مستقر نماید.مشترکین بیمه ایران با خیالی آسوده با استفاده از بیمه های درمانی و بیمه تمامی دارایی خود به نگرانی های خود نسبت به حوادث احتمالی آینده پایان بدهند.همچنان مطمئن باشند در هر شرایط سخت پیش رو بیمه ایران حامی تمامی مشترکین محترم بوده و آنها را تنها نخواهد گذاشت.

سوابق نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

نمایندگی پورفرد دارای 20 سال سابقه درخشان فعالیت در زمینه ارائه خدمات بیمه ای و صدور انواع بیمه نامه در شرق تهران می باشد. نمایندگی رسمی بیمه ایران - پورفرد ، یک نمایندگی جنرال است که امکان صدور تمامی بیمه نامه ها  دارا می باشد. و از نظر رتبه بندی ، درجه 1 ( بالاترین رتبه بر اساس خدمات و سابقه ) رتبه بندی به آن تعلق گرفته است. زیرا هدف اصلی نمایندگی پورفرد- کد 4576 ارائه با کیفیت ترین خدمات بیمه ای در جهت جلب رضایت مشتری می باشد. قابل ذکر می باشد که این نمایندگی به عنوان نماینده برگزیده بیمه عمر در سال 1395 درتهران انتخاب گردید. همچنین از دیگر افتخارات این نمایندگی کسب عنوان نماینده برتر شعبه سرپرستی در بیمه عمر در سال 1396 می باشد.

ارائه خدمات بیمه آنلاین

امروزه تمامی صنایع در همه زمینه ها به سمت الکترونیکی شدن و ارائه خدمات به صورت آنلاین پیش می روند. صنعت بیمه نیز از این مورد مستثنی نمی باشد. قبل از اقدام به و یا تمدید بیمه نامه یکی از مهمترین کارهایی که فرد می بایست انجام دهد استعلام بیمه نامه می باشد. تا شخص بتواند آگاهانه و نسبت به نیاز خود جهت انتخاب پوشش های مختلف بیمه نامه ها تصمیم گیری کند. همانطور که می دانیم استعلام بیمه نامه ها اکنون به دو صورت سنتی یعنی به صورت مراجعه حضوری به نمایندگی ها و به صورت آنلاین وجود دارد. این مژده را به هم میهنان عزیز می دهیم که هم اکنون امکان استعلام بیمه بدنه ایران بصورت آنلاین از این نمایندگی وجود دارد. و متقاضیان محترم در شرق تهران می توانند با به صورت آنلاین یا از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن استعلام بیمه نامه و یا همینطور تماس تلفنی و یا با مراجعه حضوری به نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران اقدام نمایند.

افتخارات نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

افتخارات و توانمندی های نمایندگان بیمه ایران بر هیچ کس پوشیده نیست.

نمایندگی بیمه ایران پورفرد 4576

*نمایندگی درجه 1

*بیش از 20 سال سابقه درخشان

*نمایندگی جنرال با امکان صدور تمامی انواع بیمه نامه

*نماینده برتر بیمه عمر در سال 1395 در استان تهران

*نماینده برتر بیمه عمر در سال 1396 در سرپرستی شعبه تهران

 

چگونه با نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران تماس بگیرم؟

ساکنان شرق تهران جهت بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان ما و یا سفارش انواع بیمه نامه می‌توانند با شماره 09121063949 تماس حاصل نمایند.

*** ارسال بیمه نامه در مناطق شرق تهران توسط نمایندگی 4576 رایگان است.

نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران



مناطق تحت پوشش نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران/ پورفرد کد 4576

با افتخار اعلام میداریم تمامی مناطق در لیست زیر تحت پوشش این نمایندگی بوده و در عین حال میتواننند از خدمات بیمه در محل نیز استفاده کنند و یا با نمایندگی تماس و از خدمات صدور بیمه نامه غیر حضوری استفاده کنند.

نقشه تهران شرق نمایندگی بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران نو
 نمایندگی بیمه تهرانپارس
نمایندگی بیمه نارمک
نمایندگی شهرک امید
نمایندگی بیمه ایران شهرک ویلایی زیتون
نمایندگی بیمه ایران سرخه حصار
نمایندگی بیمه ایران پیروزی
نمایندگی بیمه ایران گرگان
نمایندگی بیمه ایران وحیدیه
نمایندگی بیمه ایران کالاد
نمایندگی بیمه ایران شمش آباد
نمایندگی بیمه ایران حکیمیه
نمایندگی بیمه ایران نیرو هوایی
نمایندگی بیمه ایران نظام آباد
نمایندگی بیمه ایران مجیدیه
نمایندگی بیمه ایران حشمتیه
نمایندگی بیمه ایران منصور اباد
 


تماس و مشاوره مستقیم با نمایندگی جنرال بیمه ایران/ پورفرد کد 4576

09121063949


 منبع: نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,نمایندگی ,تهران ,خدمات ,نامه ,مناطق ,بیمه ایران ,نمایندگی بیمه ,بیمه نامه ,خدمات بیمه ,استعلام بیمه ,بیمه ایران پورفرد ,بیمه ایران تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوای انتظار آقای آبگرمکن مدل لباس فروشگاه مجازی ایران کار رزیتا فایل تسلیم او